Wat gebeurt er als je haar met droogshampoo erin nat wordt (door regen)?

Krijg je dan bv. klonters door de combinatie droogshampoo-regen of wat gebeurt er?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Er gebeurd dan helemaal niks maar als je nat haar hebt en dan droogshampoo op gaat sprayen dan blijft de witte gloed en is het er moeilijk uit te kammen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan gebeurd er niks

Andere antwoorden (1)

Nee hoor, niets aan de hand.
Het wordt nat en blijft waar het is op je huid en in je haar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kan zijn dat je haar dan terug vet wordt