Hoe camoufleer ik moedervlekken?

Ik heb nog al veel moedervlekken op mijn gezicht. Ik kan ze moeilijk allemaal weg laten halen. Daarom wil ik ze graag camoufleren. Ik heb veel gelezen over 'coverderm' maar er zijn heel veel verschillende producten van. Wat moet ik daarvan precies gebruiken? Of zijn er nog andere (goedkopere) producten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar een drogisterij waar ze werken met Dermacolor, dat is een camouflageproduct dat op jouw huidskleur gemengd wordt, perfect dekt en enorm zuinig in gebruik is. De verkoopster kan je perfect leren met dit product te camoufleren en je kunt het zelf watervast maken, zodat je ermee kan zwemmen en douchen, je moet het wel met een speciaal reinigingsmiddel verwijderen. Later als je weet hoe het werkt, dan kun je het desgewenst bestellen via het internet.
De prijzen vallen mee, zeker als je ontdekt hoelang je met zo'n potje doet.

Denk er wel aan dat als je je moedervlekken verbergt, je niet meer op jezelf lijkt, misschien vind je jezelf mooier zonder die vlekken, maar anderen en ook jij zullen kritiek kunnen geven, dat je er niet mooier, of veel anders van bent geworden. Jij en zij zijn al zoveel jaren gewend aan jou met die vlekken. Camoufleer dus bij voorkeur eerst 1 of 2 vlekken, zodat jij en je vrienden/familie er langzaam aan kunnen wennen. Of probeer het eerst uit in de winkel, loop er een paar uur mee rond, bekijk jezelf regelmatig goed en als het je niet bevalt, doe de aankoop dan niet.

Toegevoegd na 16 minuten:
Met dit product wordt gewerkt bij veel Douglas parfumerieën en DA drogisterijen. Maar ook veel schoonheidsspecialistes werken hiermee, met de intentie dat je het zelf kan opbrengen, als je naar huis gaat.
Nog meer middelen vind je in de link. Deze is gericht op littekens, maar werken ook bij het camoufleren van moedervlekken.