welke dagcrème kan je me aanraden? ik heb een naar acne lijdende huid

ik gebruikte vroeger gewone nivea crème, maar mijn dermatoloog heeft dit afgeraden omdat deze onzuiverheden helpt door te komen. Ik gebruik nu een crème van avêne, maar vind 15 euro voor 100 ml wel aan de dure kant om langdurig te gebruiken

daarom zoek ik een goedkope crème, die helpt tegen een huid met acne, en die geen onzuiverheden helpt op te komen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15 euro voor 100 ml is niet duur hoor.. Meestal komen dagcrèmes in een verpakking van zo'n 50 ml. Dan is die crème van avene dus 7,50 per 50 ml! Het lijkt me sterk dat je een crème kan vinden voor dat geld dat even goed werkt ;) maar ik hoop t wel voor je, succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gezichtscréme van het merk Courtin is voor jouw huid met acné de beste cremé,of een cremé van Chi als er maar Tea Tree olie in verwerkt is, dit gaat zeker helpen tegen acné en is betaalbaar. Google op internet Courtin je kan het online bestellen ...Chi kan je in een reformwinkel kopen. Succes, Groetjes Claudia

Antwoorden (6)

dr van der Hoog clear skin dagcreme, kost 9,95 en daarbij de spotcreme, 7,45, die gebruik je alleen op de puistjes, dan zijn ze heel snel weg, de reiniging is ook betaalbaar en een prima aanvulling op je dagverzorging.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De clearskin dagcreme is 50 ml, en in verhouding dus duurder dan de avene crème
Koop de face wash van biodermal en combineer deze met de acne creme. Het kost allebei samen zo'n 24 euro, maar dan heb je iets goeds :) heeft bij mij erg goed geholpen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er is maar 1 goed antwoord....Biodermal PCLE creme. Wel prijzig maar je krijgt er absoluut geen spijt van!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou je eetpatroon aanpassen,een goede huid komt van binnenuit,ik zou juist géén anti-acnemiddelen gebruiken,die drogen je huid weer uit,als je een vrouw bent kun je misschien met een speciale pil wat doen,bv de Dianepil,of een kalmerend masker gebruiken,een huidolie vb van de Action' bio-oil is ook okay,hoe tegenstrijdig dit ook klinkt en is nog goedkoop ook,rond de 3 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jammer dat je leeftijd er niet bij staat. Maar laat ik je een ding zeggen je huid is heel belangrijk. Daar moet je heel je leven nog mee doen. En 15 euro voor 100 ml is naar mijn idee helemaal niet duur.

Punt 1 zorg voor een goede reiniging. Ik raad die van de bodyshop aan. aloe calming cleanser en toner ( samen rond de 21 euro ) en dan een goede spf van 30 95% van de huidveroudering komt door de zon. Ik kies voor een losse spf omdat die de huid soms irriteert. En dan een creme voor een goede creme ben je toch wel minimaal 20 eurp kwijt. Die van olaz parfum vrij is erg goed en toevallig nu ook nog in de aanbieding bij de kruitvat voor 11,99 ipv 21,99 . Je hebt een gevoelige huid die vochtarm is. Gebruik please geen irriterende spullen zo als anti acne. Wel kan je bij de apotheek benzoylperoxide halen. Kost iets van 3 euro. En is voor puistjes. En srub ook geen fan van. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je acne hebt is het meestal het beste om Geen enkele crème te smeren. Er zit namelijk in de meeste vaak wel iets wat je acne stimuleert. Mijn zus heeft dit ook gehad. Zij was naar de huisarts gegaan en die had haar een receptje meegegeven en die gebruikt ze nu 2 maal daags en al haar acne en onzuiverheden waren binnen 2 weken weg. dus ik denk dat je dat het beste kunt doen.. xx