Wat is de oorzaak van de rode lijnen op mijn gezicht ?

Mijn neus-mond lijnen zijn altijd rood , weet iemand wat de oorzaak daarvan is ?

Toegevoegd na 1 dag:
En weet iemand of ik daar wat aan kan doen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Amadea
9 jaar geleden
Boen je bij het wassen je gezicht daar te hard?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar liggen je bloedvaatjes gewoon dicht onder je huid, daardoor lijkt het roder

Het beste antwoord

Ik weet het niet zeker, en misschien klinkt het heel erg dom.
Maar Het kan zijn dan je anders op je kussen ligt, waardoor er vouwen in jou kussen komen, En zodra je er op gaat liggen, de vouwen van het kussen op jou houd komen. Waardoor je die rode lijnen op je huid nog goed kunt zien. En als het alleen rond de neus-mond lijnen te zien zijn, kan het zijn dat je huid daar heel dun is, en extra gevoelig. Misschien helpt een dagcréme ofzo.
Verder zou ik het niet weten.

Toegevoegd na 35 seconden:
*huid