Bestaat er een scheergel of een cremepje waardoor je haartjes minder snel groeien na het weghalen?

Zo ja, wat is het merk en waar kan ik het kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meer dan 1 vraag.

Antwoorden (3)

Helaas, alleen koude zorgt er voor dat je haar minder snel groeit, maar ook dat mag geen naam hebben.
Je haren houden er pas mee op, als je lichaam dat ook doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En zelfs dan groeien haren en nagels nog even door... ;-)
Ik wist dat er een product bestond van Juvena, na lang speuren heb ik 'm eindelijk gevonden! Het heet 'hair re-growth reducing emulsion' en je gebruikt dit na het ontharen. Of het werkt weet ik niet, weet wel dat het in Nederland te koop is. Heb een engelstalige link voor je.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rozenwater na het scheren of harsen gebruiken.Dan blijven de haartjes langer weg.