werken de lichtflits ontharings apparaten (hpl?) ook voor gezichtsbeharing bij mannen?

Deze apparaten lijken vooral gericht te zijn op vrouwelijke beharing, maar ik het zou het een uitkomst vinden als ik mij niet meer zou hoeven scheren.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Wat jouw doel is, nooit meer hoeven te scheren, bereik je niet met IPL. Bij IPL ontharing blijft ongeveer 20% van de haren zitten. Als je nooit meer wil scheren dan kun je of laten laseren, of kiezen voor elektrolyse. Ook zijn de IPL apparaten niet zo geschikt voor gebruik in het gezicht bij mannen, dus ook de apparaten voor thuis niet. Heb je er goed over nagedacht, stel je voor dat over 10 jaar iedereen met een snor en baard loopt, krijg je dan geen spijt?
Als je je laat laseren of behandelen met elektrolyse dan is dat voor altijd, doe het dus niet in een opwelling.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ik me nooit meer zou hoeven scheren is niet zo'n probleem, maar minder vaak zou prettig zijn. Wat betreft en goed nadenken: ik heb een bloedhekel aan gezichtsbeharing dus wat de toekomstige mode ook moge brengen, daar heb ik geen boodschap aan.
Bedankt voor je antwoord.