Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is mijn haarverf te licht uitgevallen?

Ik heb een hele tijd geleden mijn haar geverfd met Casting Crème Gloss van L'Oreal Paris. Dit was uitwasbare haarverf. Op de verpakking stond dat het hiervan koperblond had moeten worden op blond haar, alleen bij mij werd het heel anders. Ik kreeg eerder een soort rode gloed over mijn blonde haar heen. Ik weet dat haarverf op iedereen weer anders uitpakt, maar omdat ik mijn haar toch echt in de kleur van de verpakking wil hebben vroeg ik me af of ik er misschien te weinig (mijn haar is lang dus misschien had ik twee pakken moeten hebben) in had gedaan of dat ik het er misschien te kort in heb laten zitten. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Daar zijn meer mogelijkheden voor, je gebruikt shampoo of cremespoeling met daarin siliconen verwerkt, daar pakt een kleuring moeilijker op, of je haar is te ver ontkleurd geweest, waardoor de kleuring te weinig pakt, dat zie je ook bij grijze haren, deze kun je ook niet met een uitwasbaar product verven, omdat dat niet pakt. Bel de klantenservice van L'Oreal eens als dat niet het geval is, zij weten meestal wel een antwoord op je vraag. Het nummer van de klantenservice vind je op de verpakking/gebruiksaanwijzing, of kun je vragen bij de drogisterij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je antwoord was erg bruikbaar, mijn probleem is opgelost! Dankjewel! ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding