Hoe werken eeltsokken?

Hoelang heeft het nodig om te werken? Maar vooral al je het gedaan hebt, hoelang heb je er zachte voeten van, op op zijn minst dat de dikke eeltlaag niet is terug gekomen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Op de verpakking staat wel een uitleg hoe je het moet doen en wanneer het gaat werken.
Je draagt de sok 60 minuten aan schoongemaakte voeten. Daarna was je je voeten met warm water. Na 5-7 dagen beginnen de harde huidstukjes van je voet te vallen en na 1-2 weken is dit vervellen ongeveer afgelopen. Je kunt in deze weken het beste je voeten elke dag in heet water weken voor het beste resultaat. In deze periode zijn je voeten best lelijk (schilferig) dus je moet het niet doen vlak voor je op vakantie gaat en veel op slippers loopt, maar ongeveer 2 weken daarvoor.
Je moet je huid niet zelf los gaan trekken maar het gewoon laten gebeuren. Er kan heel veel huid vrijkomen, maar dat is normaal.

Hoe lang het mooi blijft kan ik niet echt vinden, maar eelt is niet binnen een paar dagen terug.

Toegevoegd na 1 minuut:
Toch nog gevonden hoe lang je mooie voeten houdt. Volgens girlscene hoef je het maar één keer per jaar te doen en heb je de rest van het jaar gewoon mooie voetjes.