Waar kan ik shampoo laten maken?

De Kruidvat heeft mijn favoriete shampoo uit zijn stock gehaald. Heel irritant. Nu wil ik deze laten maken via de ingrediënten die op de verpakking staan, die ik NOG bewaard heb. Wie weet of en waar ik dat kan laten doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat kan voor een particulier die hoeveelheden voor eigen gebruik wil laten maken eigenlijk niet. In theorie zou een bedrijf als Procter & Gamble het moeten kunnen want die zijn marktleider shampoo zo'n beetje. Als je daar dus met de zilvervloot voor de deur staat (met echt heel heel heel veel geld dus) kunnen ze alles voor je maken wat je wilt. Ik durf echter geen schatting te maken wat het je gaat kosten. Je zou moeten proberen of ze een batch voor je maken in een proeffabriek of op een laboratorium, maar zoals gezegd, de kans is klein dat ze het doen. Alternatieven zijn TNO of laboratoria van universiteiten. Maar bij allemaal geldt dat je werkelijk krankzinnige bedragen kwijt bent, of ze moeten er op de één of andere manier iets ludieks in zien. Wat nog een probleem is dat ik me afvraag of je het recept wel goed hebt en je hebt ook nog een protocol nodig van wanneer wat en hoe toevoegen en dat heb je niet. Ik denk dus dat het kansloos is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100