Wat moeten de verhoudingen zijn tussen de blondeerpoeder en creme van StarGazer?

Ik heb de handleiding al 10 keer doorgelezen en op internet gezocht maar ik kan het antwoord nergens vinden. Er staat alleen hoe lang je het in moet laten trekken. Ik hoop dat iemand het weet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoeveel tinten wil je lichter?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Das dus ook een probleem. Ik heb het al een keer laten doen. Een ombre. Dit verfde ik rood maar het is niet de kleur geworden die ik wil dus ik wil het graag weer blond. Van mezelf heb ik donker bruin haar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan je mij nog wat meer info geven? Ik ben benieuwd hoeveel % is de oxideercreme? Er is 3-6-9-12 % beschikbaar. Ik ken het merk Stargazer niet, maar ik heb wel een beschrijving van een ander merk (zie bijgevoegde link). Misschien dat je hier wat uit kan halen? Als je mij nog kan vertellen hoeveel % je gebruikt dan kan ik je misschien nog beter helpen. Bronnen:
- http://www.purhair.de/NL/colour/blondierung

Het beste antwoord

over het algemeen gebruikt men één deel blonderpoeder op één deel waterstofperoxide, dat is dus 50/50.
Of dat voor die van stargazer ook zo is weet ik niet, ik probeer het even op te zoeken.

Toegevoegd na 22 minuten:
ja als je de stargazer bleach kit wil gebruiken moet je al het blondeerpoeder met alle creme mengen.