Je haar kan door emotionele ervaringen zelfs ineens erger worden. Lekker verven scheelt aanzienlijk in jaren, qua leeftijd, haha.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, maar kan grijs haar ook (ineens) donkerder grijs worden ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou ik niet weten, dan moet je pigment ineens weer terug komen en dat heb ik nog nooit gehoord dat dat gebeurt is bij iemand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas niet helemaal het antwoord op mijn vraag, maar in ieder geval beter dan de vorige bantwoorder.

Andere antwoorden (1)

Jazeker, des te ouder, des te lichter grijs!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Da's niet best dan, mijn (donkerbruine) haar vertoont steeds meer 'grijs' (spierwitte haren).
Die zullen dan wel lichtgevend worden als ik ouder word, want veel lichter kunnen ze niet worden ;-)