Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom groeit bij de een het hoofdhaar sneller dan bij een ander?

Ik ging in november naar de kapper en liet het zonder twijfel tot aan mijn schouders knippen. Nog ongeveer 3 cm te gaan en dan is mijn haar weer dichtbij mijn borst. De kapster was jaloers op me, want haar haar groeit niet zo snel! Hoe komt dat eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn haar groeit ook supersnel,vorige jaar tot over mijn borst en nu hangt het al tot op mijn middel.
Je hebt ook mensen die nooit langer haar krijgen dan tot de schouder,sommigen mensen hebben een haargrens en dan wordt het niet langer meer.
Pech dus!;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is eigenlijk ongeveer hetzelfde als de lengte van iemand. Het is gewoon zo: Sommige hebben geluk en worden lang en dun. Sommige worden klein en mollig. Helaas, ik heb het tweede. Maar met haar is het ook zo. Ik denk dat het ligt aan geluk, helaazzz...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben zelf ook klein, maar aan je gewicht kan je vaak wel wat aan doen. Ik hardloop 3x per week en pak altijd de fiets. Anders was ik ook wel mollig. Sommige zijn wel lang en dun. Die genieten nu wel van dat ze veel snacken en dun blijven, maar naarmate ze ouder worden, kan alles veranderen! Kijk maar naar Erica Terpstra, van slank topzwemster tot mollig vrouwtje.

Andere antwoorden (1)

het is gedeeltelijk erfelijk, maar heeft ook te maken met voeding en conditie, voor haargroei zijn proteïnen (eiwitten nodig en een gave huid.
(Lees meer...)
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding