Hoe snorharen volledig verwijderen?

Scheren in tegengestelde richting helpt niet. Je blijft altijd een zwarte gloed zien. Hoe krijg ik dit weg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Volledig verwijder je de snorharen niet behalve als je gaat laseren. Bij het laseren van je snorharen is het wel belangrijk dat je een lichte huid hebt met donkere haren. Zo is het makkelijker te behandelen.

Andere mogelijkheden wat ik zelf ook gebruik is epileren met een:
- Epileer apparaat;
- Harsen;
- Pincet;
en met touw.

Video:
Zie hier de uitleg hoe je moet epileren met touw.

http://m.youtube.com/watch?v=2aLyp6suIgU&feature=related
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kunt het weg laten laseren. is wel een drastische oplossing.
10 jaar geleden
gebruik een epileer apparaat... ik merk zelf heel goed het verschil ....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is niet bedoeld voor het gezicht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jawel hoor.. ik gebruik het zelf ook. Moet je wel een goed epileerapparaat hebben. En hem gebruiken als de langste haren weg zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze bestaan wel, maar het werkt niet goed, het is onmogelijk om alle haartjes er de goede richting op, met de haargroei mee, eruit te trekken, wat het risico op ingegroeide haren vergroot. Ook levert dit veel irritatie van de huid op.