Hoelang duurt het om je sproeten te laten verdwijnen met de creme van Schwanenweiss? Moet je dit ook blijven herhalen?

Ik denk dat mijn huid dan erg licht wordt. Kan ik daarna zelfbruiner opdoen? (zelfbruinende bodylotion of eventueel iets anders) Of komen mijn sproeten dan terug?Ik voel me helemaal niet mezelf met mijn sproeten ik wil er graag vanaf.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is levens gevaarlijk spul . Het kan je huid verminken . Ga met je sproeten naar een huid specialist . Succes

Antwoorden (1)

Als je ouder wordt, dan worden je sproeten ook minder. Deze creme heeft effect op je je gehele huidskleur, ook de huid om de sproeten heen, wordt lichter (denk aan Michael Jackson). Dit kan vrij snel gebeuren, binnen een paar dagen is je tint en je sproeten al lichter, binnen een aantal weken bij dagelijks gebruik, zal zowel je gezicht als je sproeten nog maar weinig pigment bevatten. Wat je niet mooier zal maken. Ook schijnt deze creme alleen de natuurlijke sproeten te bleken en ben je voor de rest van je leven genoodzaakt de zon te vermijden en je in te smeren met een hoge factor. Een zelfbruiner zal nadat je je gezicht wat rust hebt gegeven, (een week of 2) geen problemen geven, zeker een bodylotion, al is deze vrij vet voor het gezicht. Ik zou in dat geval eerder kiezen voor een dagcreme met daarin een zelfbruiner. Nivea heeft hier goede van:
http://www.girlscene.nl/p/2976/zelfbruinende_dagcremes
Voor je lichaam is deze zelfbruinende bodylotion wel geschikt.
Waarom kies je niet voor een camouflage, deze moet je ook dagelijks aanbrengen, maar dan houd je gezicht zoals het is, doet het alleen anders lijken. Dit kun je doen met een dekkende foundation, maar bijvoorbeeld ook met professionele camouflage http://www.dermacolor.nl/ . En nog beter, ga van jezelf houden zoals je bent, niemand is perfect (sproeten zijn 1 van de 7 schoonheden) en nog minder mensen vinden zichzelf mooi genoeg. Je maakt het jezelf een stuk makkelijker en leuker door jezelf niet zo kritisch te benaderen. Als je die sproeten weg gaat bleken, dan zul je altijd dat onzekere meisje blijven en wat is dan het volgende wat je niet mooi vind aan jezelf???