Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoi, ik heb blond haar (halflang) en als ik door de wind of gewoon even buiten sta word het zo klitterig, zou ik daar iets tegen kunnen doen?

^
als ik het net gekamd heb dan glanst het zo mooi.. Als ik maar even buiten sta en de wind gaat door me haren, dan voelt het al meteen zo naar touw ofzo!
Hoop dat jullie iets weten wat ik daartegen zou kunnen doen..
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Na het wassen de care&repair van Andrelon in je haar doen.
3 doperwtjes aan hoeveelheid in nat haar inmasseren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De beste remedie lijkt me ervoor te zorgen dat de wind je haren niet in de klit kan blazen. Dus doe zodra je buiten komt je haar in een staart of vlecht snel met een paar slagen een grove losse vlecht. Om geen 'afdruk' van je elastiekje in je losse haren te krijgen, kan je het beste zo'n groot dik badstof elastiek of een grote stoffen crinkle gebruiken.
En bij de drogist kan je kleine inklapbare borsteltjes kopen. Zodra je binnen komt elastiek eruit en even met een paar halen je losse haar doorkammen en je coupe is weer hersteld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik geef Prim helemaal gelijk. gewoon even vastmaken, en een goeie shampoo / cremespoeling gebruiken, de john frieda , anti-frizz shampoo/cremespoeling is erg goed, kost wel wat.. 8,99.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je haar van nature snel in de knoop raakt.ontkom je daar niet aan neem een borsteltje idd mee in je tas of doe je haar idd vast.drupje biosilk helpt ook een beetje.Als je haar droog is door verven of perm.dan Zou je je haar goed moeten verzorgen met masker.Wat ook fijn is je haar stylen gebruik wel altijd produckte die beschermd tegen hitte bronnen.Maar al met al zou je klitte nooit helemaal kunnen voorkomen door de wind.je kan wel erger voorkomen. sucses
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens een beetje cremevoeding, dat is een verzorgingsproduct dat je niet uitspoelt, je haar wordt er zacht en iets gladder van, wat het klitten kan voorkomen, niet te veel gebruiken, want dan wordt je haar vettig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
cremespoeling of conditioner gebruiken na het wassen van je haren. Je kunt natuurlijk ook altijd een borstel meenemen met een fles anti-klit spray. Die spray je in je haren, kamt je haren en je haren glanzen, zijn klitvrij en ruiken heerlijk.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding