Wat kan ik tegen een diep klein littekentje bij mijn wenkbrauw doen?

Het is een klein groefje van denk ik een halve cm breed. Hij is ietsje donkerder dan de rest van mijn huid maar wat stoort is dat hij ook wat dieper ligt. Hij moet er al ruim 10 jaar zitten, kan ik er nog iets aan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Zo'n oud littekentje valt al bijna niet meer op, gewoon laten zitten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha als hij in je gezicht zit wel! Als hij nou alleen verkleurd was, zou ik het prima vinden maar dit is een lelijke oneffenheid. Bij een schoonheidssalon spuiten ze er waarschijnlijk weet ik veel wat voor vulmiddelzooi in, die prutsers vertrouw ik ook allemaal niet.

Het beste antwoord

Ik gebruik vaak vitamine E zalf of bio oil bij nieuwe littekens en dit werkt erg goed, maar na de omschrijving van jou litteken ben ik bang dat dit niet gaat helpen, zelf heb ik namelijk ook een soortgelijk littekentje (een maanvormig kuiltje vlak naast mijn oog) die ik ook al zo'n tien jaar heb en ik krijg deze niet weg.
Tien jaar is ook wel erg lang en een 'kuiltje' gaat sowieso veel minder snel weg dan een rode vlek. Je kunt dus vitamine E zalf of bio oil gebruiken om hem minder aanwezig te maken, maar echt weg zul je hem niet krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

10 jaar is wel echt te lang om daar nog iets aan te veranderen...daarvoor moest je er al direct na begin lidtekenvorming aan begonnen zijn.
fremar