Wat is een goede donkerbruine wenkbrauwpotlood?

Ik heb geen volle wenkbrauwen, een lichte huid, zwart haar en zwart wenkbrauwhaar en als ik zwart wenkbrauwpotlood gebruik ziet dat er meteen 'hard' uit, maar de meeste donkerbruine wenkbrauwpotloden zijn nog steeds te licht omdat het er dan gewoon niet mooi uitziet en je heel goed mijn zwarte wenkbrauwharen er door ziet, ik zoek dus een donkerbruine wenkbrauwpotlood die niet te licht zal zijn, en het liefst goed verkrijgbaar en goedkoop,
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Ga eens kijken bij de Hema, daar hebben ze goede wenkbrauwpotloden. Ook kun je kiezen voor een wenkbrauwpoeder, daar zijn ook malletjes voor te krijgen, waardoor je het mooi op kan brengen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt helemaal crea! + Zelf heb ik ook een wenkbrauw potlood van de Hema en ik wil NOOIT meer wat anders! Verder heb ik ook wenkbrauw poeder van Clarins en Christian maar dan val je wel weer in een duurdere klasse van 30 a 40 euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, klopt dat deze wenkbrauwpoeders prijzig zijn in aanschaf, maar je hebt er maar zo'n klein beetje van nodig, dat je er jaren mee doet. Ze bestaan ook van de goedkopere merken, maar daar schijnt het resultaat echt minder van te zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze zijn inderdaad prijzig in aanschaf, maar wat je zegt in verhouding hoelang je ermee doet is het zeker de prijs wel waard! Vooral die van clarins zijn goed. Doe er nu al bijna 1 jaar mee en kan er nog wel 1 jaar mee doen. Blijft ook super goed zitten heel de dag zelfs in de douche zonder wrijven natuulijk
Ik zelf heb ook hele donkere wenkbrauwen en potloden zijn ook bij mij te licht. Wat ik een heel fijn product vind is de wenkbrauw poeder van etos. Er zitten 2 kleuren in en de donkere kleur is, bij mij, de perfecte kleur.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dit is een heel specifiek product voor mensen met donkere wenkbrauwen en lichte huid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het merk NYC is een goed merk probeer dat eens (te koop bij Kruidvat)