Wat is een andere optie voor elke dag haar wassen?

Ik was mijn haar elke dag met shampoo.
Nu wil ik dat afbouwen, maar hoe doe ik dat?
Ik gebruik mousse en dan is het vet en slieterig na het slapen.
Heeft iemand een tip hoe ik toch de dag kan beginnen met goed uitziend haar zonder dat ik het hoef te wassen met shampoo?

Toegevoegd na 8 minuten:
Zonder te hoeven stoppen met mousse, want dan zit het zo leuk. Tenzij er andere goede adviezen zijn? :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Alleen nat maken even onder de kraan en daarna fohnen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laat je haar eens goed in model knippen, zodat je niet meer iedere dag mousse in je haar hoeft te doen. Dan begin je met 1 dag je haar niet wassen, vervolgens 2 dagen niet, vervolgens 3 dagen niet, vervolgens 4 dagen niet. Wordt het tussendoor eens wat vettig, gebruik dan een droogshampoo.