Waarom heb ik gespierde armen?

Ik ben een meisje en heb erg gespierde armen, zonder dat ik mijn armen train. Ook ben ik erg sterk. Ik doe voornamelijk 'beensport' en mijn benen zijn daarentegen niet supergespierd. Hoe komt dit en hoe kan ik dit 'verbergen'?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik loop hard en ik doe aan spinning. Ik zwem maar heeeeeel af en toe

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Zit je toevallig op paardrijden? Zo ja, dan kan het daardoor komen omdat je je armen moet aanspannen als je het paard stuurt. Heb ik ook. Zo niet, dan kan het misschien genetisch zijn. Heeft je moeder dit ook? Je kan het natuurlijk verbergen door truitjes aan te doen waarbij de mouwen niet zo strak om je armen zitten, dan vallen je spieren minder op. Ik persoonlijk vind het mooier als meiden wat gespierdere armen hebben ipv die dunne armpjes..
11 jaar geleden
Wat die beensport dan precies inhoudt weet ik niet (voetbal?), maar ik kan me indenken dat je onbewust je armen inzet om je evenwicht te bewaren bij datgene wat je met je benen doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is het niet gewoon je `bouw´? Bij mij wel. Zoals de een draadarmpjes heeft is de ander gewoon wat steviger. Ik ben vechtsporten gaan doen en ben daar in korte tijd ver mee gekomen. Dus het heeft ook zijn voordelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sjah, Ik heb dat ook. Ik ben erg sterk en mijn spieren zijn zichtbaar. Maar ik denk dat het bij mij komt, omdat ik voor mijn werk veel moet tillen.