Is er voor mannen ook make up?

ik zie de laatste tijd veel mannen die zich opmaken,
een oogpotlood en de wenkbrouwen geepileerd en met een potlood donker gemaakt, en beetje mascara!
is er speciaal voor mannen ook make up?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Ja zeker, zie hier:
http://www.zone4men.com/nl/shop.html?target=categories&category_id=244
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk maar eens op onderstaande link.
Mannen zijn tegenwoordig hartstikke ijdel!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Jazeker, maar volgens mij in Nederland nog niet op veel plaatsen te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd. in Denemarken streven de mannen de vrouwen bijna voorbij kwa make-up ... Nederland komt nog wel aan de beurt !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooit had ik een Zweeds vakantievriendje en die droeg tot mijn grote verbazing ook make-up. Wel een afknapper als een man nog ijdeler is dan zijn partner, haha!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over een paar jaar is het gewoon, net zoals bij de vrouwen. Ik heb ze ook liever gewoon zonder ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beangstigend vooruitzicht :-p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ja! Gewoon stoere mannen, niet van die metro's ;-)