Kan ik met donker haar dipdyen zonder bleek?

Ik wil mijn haar dus dipdyen, maar ik heb nog net geen zwart haar (eerder heel donker bruin) Ik vraag me dus af of ik kan dipdyen met mijn haar zonder het te bleken. Ik snap dat het zonder bleken je de kleur niet goed ziet maar ik heb ik toch liever zonder. Ik wil het paars dipdyen. Zal ik de paarse kleur wel zien of werkt het helemaal niet? Want als je het helemaal niet ziet of het werkt niet dan ga ik mn haar wel bleken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Nee, op donkerbruin haar zie je zo goed als niets van je dip dye. Er zijn wel alternatieven, uitwasbare haarkrijt, of extensions in kleuren. Als je zelf blonde extensions van echt haar koopt, kun je deze behandelen met dip dye.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jouw haar is te donker voor dip dye. Je zult het moeten bleken. Misschien is er een natuurlijk product dat je haar lichter kan maken en dat niet zo slecht voor je haar is, bijv.. Henara. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook de natuurlijke producten om je haar mee te bleken zijn schadelijk voor je haar, er is een agressief product nodig voor het openen van de haarschubben. Bovendien droogt een natuurlijk product om te bleken het haar net zo erg uit, als een chemische blondering. Henara heeft geen blonderingen trouwens.
Wel bedankt voor je reactie.