Kun je ook alleen de uitgroei van je highlights laten bijwerken bij de kapper?

Ik heb sinds kort highlights en ben nu al een keer terug geweest om ze te laten bijwerken, maar toen deed de kapper de hele haarplukjes en niet alleen de uitgroei.
Kan ook alleen de uitgroei? Of is het dan lastig voor de kapper om weer dezelfde kleur te mengen. Ik vind het opzich geen probleem om iedere keer de hele plukjes haar te doen, maar ik vraag me af of dit niet slecht is voor het haar en of het niet duurder is...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.8K

Antwoorden (2)

Je krijgt dan on herroepelijk kleur verschil het mengen op precies de zelfde kleur van de haarverf is heel moeilijk.
11 jaar geleden
Ik lees hier net op een site dat je bij de kapper kunt vragen of ze alleen de kam willen highlighten met een kam ipv folies.