Ik heb het zelf niet geprobeerd maar een vriendin van mij wel, zij smeerde het elke avond dik op en 's ochtends dunnetjes. Zij zag na 3/4 dagen al resultaat.
Zij heeft alleen wel een huid die vaak goed en snel reageert op dit soort dingen.
Ik gok dat je na 5 tot 7 dagen wel resultaat gaat zien.
Als je echt verandering wil zien stel ik voor dat je een before and after foto maakt, want omdat je het elke dag ziet wen je er aan en als je het dan kan vergelijken via 2 fotos zie je de verbeteringen die je eerst niet opmerkte.

Ik hoop dat dit helpt!
Veel geluk!