Hoe krijg ik kleurspoeling (sneller) uit m'n haar?

Ik heb ongeveer 2 maanden een kleurspoeling genomen. Dit was door een vriend gedaan, dus niet door de kapper. Ben zelf (licht)blond en het pakte uit als donkerblond/licht bruin. Nu - 2 maanden verder - zit er op sommige plekken nog steeds een donkerdere kleur, een soort waas die niet weggaat. Mijn vraag is: hoe krijg ik dit weg? Iemand ervaring hiermee? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
18.1K

Antwoorden (2)

Verschillende methodes:
* Anti-roos shampoo gebruiken. Dit een kwartiertje laten intrekken en dan uitspoelen.
Na een paar keer op die manier wassen met anti-roos shampoo ben je al een hoop kleur kwijt.

* Er zijn spulletjes te koop waarmee je je haren kunt ontkleuren.
Dit is er een.
http://plazilla.com/geverft-haar-ontkleuren-haarverf-verwijderen
Er is ook iets wat "color oops" heet en bij de kappergroothandel te koop is.

Of het echt werkt weet ik niet. Ik hoor wel dat het soms hele rare effecten kan geven.

* Door de kapper laten ontkleuren.

* Er een andere kleur (tintje donkerder) haarverf overheen doen. Zelf kopen en zelf doen of bij de kapper laten doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Delor sos color remover is ook te koop in de drogisterij, prima product. +
toen ik mijn haar rood had gekleurd met kleurspoeling, en het zat was, heb ik er heel wat head&shoulders ingedaan en dat een kwartier/twintig minuten in laten trekken. Dit een paar keer herhalen, en dan gaat het er al redelijk uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het goed gebruiken van Head & Shoulders is belangrijk bij het ontkleuren van je haar, je moet het op droog haar erin smeren, laten inwerken, meestal is een kwartiertje lang genoeg en dan uitspoelen. Als je datzelfde op nat haar toepast, is het resultaat veel minder.