Hoe plakken losse glitters op de ogen als oogschaduw?

Als je losse glitters heb, dan kun je die gebruiken als oogschaduw.
Maar er was iets dat je eerst op je ogen moest smeren waardoor de glitters blijven plakken en het hele ooglid bedekt (hetzelfde als glitter nagels maken met losse glitter). Welk spul is dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (2)

Fixeergel, dat is de basis voor glitters. Pas wel op bij je ogen met glitters, voordat je het weet heb je een glittertje in je oog, dat is zeer pijnlijk en kan beschadiging aan het oog veroorzaken.

Toegevoegd na 7 minuten:
Fixeergel is te koop bij de meeste drogisterijen en bij de winkels die schmink verkopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt hiervoor ook een 2 way gel gebruiken, dit fixeert de glitters uitstekend.

http://www.visagiepro.nl/100-Glitters/Make-up-Studio-2-Way-Gel.html

wil je een perfecte eyeliner maken met gllitters dan raad ik je een Seal-it aan:
http://www.visagiepro.nl/73-Ogen/99-Oogschaduw/Make-up-Studio-Seal-It-20-ml.html

Tip: gebruik bij de ogen altijd cosmetische glitters!!! Andere glitters kunnen erg gevaarlijk zijn als je deze in je ogen krijgt (scherp)