Iemand ervaring met E-light IPL-ontharingsbehandelingen?? (Of ervaring met emotion beauty in badhoevedorp?)

Ik wil graag oksels en bovenlip laten ontharen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hoi Marloes, Ik kan je maar gedeeltelijk antwoord geven op je vraag: ik ben zelf ook al een tijdje op zoek naar een 'geschikte' ontharingsmethode. Er wordt zoveel over geschreven en je hebt zoveel commentaren (zowel positieve als negatieve) over elke methode. Ik dacht zelf zo een IPL-apparaatje te kopen om thuis te ontharen, maar ik denk dat ik het voorlopig bij epileren hou na onderstaand artikel te hebben gelezen: Om op je vraag te antwoorden: het is en blijft een risico. Bij sommigen pakt het goed uit, bij andere niet. En voorlopig weet niemand wat de gevolgen op lange termijn zijn. Toegevoegd na 3 minuten: Dus wat je hier ook als antwoord krijgt, je zal spijtig genoeg nooit weten of het nu voor jou ook geldig is: elke huid en elk haartype is verschillend.

Bronnen:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty...

Niet doen. Ik heb het laten doen. En was er in eerste instantie heel tevreden mee. Het deed wel verschrikkelijke pijn. Heb toen emla creme bij de dokter gehaald. Maar toen door omstandigheden kon ik 3 maanden niet gaan, en al het haar was weer terug gegroeid Ik heb toen de flash and Go van silk`n gehaald betere resultaten, stukken goedkoper en haast pijn vrij. en je kan het thuis doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100