Iemand ervaring met E-light IPL-ontharingsbehandelingen?? (Of ervaring met emotion beauty in badhoevedorp?)

Ik wil graag oksels en bovenlip laten ontharen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Hoi Marloes,
Ik kan je maar gedeeltelijk antwoord geven op je vraag: ik ben zelf ook al een tijdje op zoek naar een 'geschikte' ontharingsmethode. Er wordt zoveel over geschreven en je hebt zoveel commentaren (zowel positieve als negatieve) over elke methode. Ik dacht zelf zo een IPL-apparaatje te kopen om thuis te ontharen, maar ik denk dat ik het voorlopig bij epileren hou na onderstaand artikel te hebben gelezen:

Om op je vraag te antwoorden: het is en blijft een risico. Bij sommigen pakt het goed uit, bij andere niet. En voorlopig weet niemand wat de gevolgen op lange termijn zijn.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dus wat je hier ook als antwoord krijgt, je zal spijtig genoeg nooit weten of het nu voor jou ook geldig is: elke huid en elk haartype is verschillend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet doen.

Ik heb het laten doen. En was er in eerste instantie heel tevreden mee. Het deed wel verschrikkelijke pijn. Heb toen emla creme bij de dokter gehaald.
Maar toen door omstandigheden kon ik 3 maanden niet gaan, en al het haar was weer terug gegroeid
Ik heb toen de flash and Go van silk`n gehaald betere resultaten, stukken goedkoper en haast pijn vrij. en je kan het thuis doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! Die flash and go is ook voor definitieve ontharing? Blijven de haren daarmee wel weg? Groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De term definitieve ontharing wordt door zowat alle ontharingsalons ten onrechte gebruikt.
Het is namelijk niet mogelijk om definitief te ontharen.
In de huid zitten miljoenen haarzakjes. die zal je nooit alle maal raken.
daarom zal het een levenslange missie moeten zijn ;-)
het zou eigenlijk semi permanente ontharing moeten heten. Maar de flash en go doe wel wat hij zegt. verwacht niet al je haar kwijt bent. Maar het verminderd wel enorm.
Ik gebruik alles door elkaar, scheren epileren en flashen. en af en toe kom in thuis van een avond dansen en kijk onder mijn oksels en zie dan pas dat ik een paar haartjes had. maar andere mensen zien dat niet. Ik denk dat als je de flash & go jaren gebruikt dat je hem steeds minder hoeft te gebruiken...
of het ooit helemaal kaal wordt??? ik weet het niet. ik ben al blij dat ik van die grijze waas af ben en geen stoppeltjes meer heb.