Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar zit de pelle kapper?

Hallo allemaal,
Ik wil graag een pelle kapsel, en heb het al bij verschillende kappers al geprobeerd, maar nu geef ik op... ik ben nu op zoek naar de enige ECHTE Pelle kapper, ik weet dat hij in Rotterdam zit, maar waar in Rotterdam? ik hoor graag meer van jullie... ik wil graag een telefoonnummer, website, en adres. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
809
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet ieder kapsel is voor ieder haar geschikt. Ze kunnen best dezelfde coupe hebben geknipt, maar als jouw haar (qua structuur) heel anders is dan dat van Pelle dan zal het er niet hetzelfde uit gaan zien.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dan moet je zijn bij de New York Barbershop, Koninginnenhoofd 1, 3072 AD in Rotterdam. Telefoonnummers: 010 4853196 en 0610475489. Website: http://www.newyorkbarbershop.nl
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo Amadae,
Super bedankt voor het antwoord!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet je misschien ook wat het kost?
Amadea
10 jaar geleden
Nee, het enige wat ik kan vinden is dat een complete Italiaanse scheerbeurt die een half uur duurt €39,50 kost. Knippen zal meer zijn, dus ik denk dat je minstens 50 euro ervoor neer zult moeten leggen. Maar als je ze volgende week even belt weet je het zeker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, ik heb uw antwoord gekozen als beste!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding