Ja die bestaat, te koop bij Kruidvat en ook via internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga eens opzoeken of het niet schadelijk is
Amadea
10 jaar geleden
Zal mij benieuwen of je het gaat vinden. Annefleur beweert het, maar geeft geen link. Die is er waarschijnlijk niet!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.klimadeodorant.com/genital-hyperhidrosis-groin-sweating nu tevreden? En zo zijn er wel meer te vinden hoor. En gewoon vragen bij het kruidvat
Jazeker, en daarvoor wordt vaak de naam intiemspray gebruikt.
Alhoewel er ook wel andere (verhullende) namen voor gebruikt worden.
Zie de link voor zomaar een voorbeeld van de producten die verkrijgbaar zijn.
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Bij jouw link staat dat het voor de vrouw is. Vraagsteller is een man.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe weet je dat vs een man is? Staat niet in de vraag en ook niet bij het profiel (tenminste niet op de telefoon)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In het profiel staat idd vermeld dat het een man is.Maar....., Amadea, vraagsteller mag dan wel een man zijn, de vraag is of er een schaamstreekdeodorant bestaat.
Niet of er een dergelijke deodorant voor mannen bestaat!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het antwoord is sowieso goed,freshhim is voor mannen en freshher voor vrouwen.
Moet je natuurlijk wel goed kijken voor je commentaar geeft..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
=freshim en fresher
Amadea
10 jaar geleden
Heb jij zelf ook eerst gedaan wat je schrijft? Kijken op die link?
Amadea
10 jaar geleden
Intieme verzorging voor de vrouw
Fris op een natuurlijke manier Hoewel het wassen met gewoon water het allerbeste is voor de vaginale huishouding, zijn er van die momenten dat de vagina even een verfrissing nodig heeft. Bijvoorbeeld tijdens de menstruatie periode, na het sporten of na de seks. Dan is Fresher ideaal. Vaginale deodorants zijn niet uniek. Fresher wel! Bij het ontwikkelen van Fresher hebben we vaginale flora centraal gesteld en alleen de beste natuurlijke ingrediënten toegevoegd die vaginale schimmels en geurtjes kunnen voorkomen. Zo zit er in Fresher Aloë Vera, Calendula en Hamamelis.
Fris op eenvoudige manier Je kent het wel: Na een dag hardwerken even snel omkleden voor die borrel. Tijd voor een douche is er niet en na zo’n dag van zitten, vergaderen en stress kan je vagina wel wat extra verzorging gebruiken. Met Fresher kan dit op een natuurlijke manier en in een handomdraai.
Fris op een handige manier
. Fresher zit in een handige meeneemflacon (25ml) die je gemakkelijk in je broekzak of tas stopt. De spray is eenvoudig aan te brengen met een handige pompverstuiver. Spuit de vloeistof eenmaal op je vagina op acht tot tien centimeter afstand. De kleurloze spray trekt snel in en voelt niet vet aan. Twee keer per dag aanbrengen, is voldoende voor de hele dag.
Fris, verzorgend en zuiverend Fresher heeft natuurlijke verzorgende bestanddelen, waaronder Calendula, Hamamelis, Aloë Vera, vitamine B en E. Er is veel aandacht besteed aan een zachte, niet overheersende geur. Rozen, zoete jasmijn met een lichte ondertoon van vanille zorgen voor een frisse geur, de toevoeging van sandalwood geeft een warme beleving. Fresher is dermatologisch goedgekeurd en zo vaak te gebruiken als je wilt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb nog eens goed gekeken maar ik ontdekte dat ik geen vagina heb. Ik heb wel eens gehoord en gezien dat er shampo's zijn voor de Vagina alleen nog niet voor de mannen gezien.
Amadea
10 jaar geleden
; - )
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Amadea: klik eens op 'hoe werkt het' onder 'Freshim'. Dat gaat toch echt over wasspray voor piemels.
Hoi, kijk eens op www.ballenenmuts.nl hier wordt een natuurlijke deodorant voor de schaamstreek aangeboden.