straightening yuko voor stijl haar zonder pluis ?

Ik heb er al goede verhalen over gehoord, maar is het niet schadelijk ? Is het chemisch?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Yuko reconstrueert de eitwitstructuur in je haar, waardoor je haar stijl wordt. Ook na het wassen blijft je haar stijl, zonder toevoeging of gebruik van chemische middelen.
Dit gebeurd met speciale warmte, dat de eiwitten in je haar opnieuw structureert. Je krijgt hier geen pluis van, dit is een veilige manier van stijlen. Let er wel op dat diegene die de behandeling uitvoert, een goede cursus hiervoor heeft gevolgd.