Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb bruinrood haar en ik wil weer naar bruin hoe?

Ik heb al een paar maanden mijn haar rood geverfd (in februari).. Nu was ik er na een maand al op uitgekeken en wou ik mijn oorspronkelijke haarkleur weer terug (bruin, licht bruin denk ik) ik heb er mijn eigen kleur overheen gedaan maar dat pakte niet, het haalde alleen een beetje het knalle eruit.. Ik heb een beetje op internet gekeken en ik heb na een aanrader er chocolade bruin overheen gedaan.. dat pakte wel.. mijn haar was wel donkerder dan mijn haar maar het zou nog wel lichter worden. Nu is dat al weer een tijdje geleden maar nu zie je echt heel duidelijk het rode weer. Naja, duidelijk, eigenlijk alleen als ik buiten in de zon sta of onder een lamp. Anders is het eigenlijk wel gewoon bruin (niet mijn eigen kleur maarja) nu heb ik weer een beetje uitgroei en mijn vraag is.. kan ik nu mijn eigen kleur eroverheen doen en pakt het dan wel want mijn haar is nu wel minder rood dan de vorige keer. Op de foto is het hoe het nu is.. of zal ik er dan gewoon nog een keer een iets donkerdere kleur overheen doen? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)

Dankjewel!

Groetjes een hopeloos meisje..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
747

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kleur je haar met een astint, dit haalt de warme gloed uit je haar, als je die niet in een donkere kleur kan vinden, dan een lichtere askleur erover en daarna de kleur die je wil bereiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Okee. dankjewel! ik zal het proberen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding