Hoe kan ik mijn lippenbalsem "hard" maken?

Ik had lippenbalsem gekocht alleen die brak af, dus heb ik het gesmolten alleen is het nu heel zacht, dus kan ik het er niet uit mijn labello "stiftje" op mijn lippen smeren, het valt dan helemaal uit elkaar. En als ik aan het fietsen ben, word die helemaal warm en glibberig. Wat kan ik er aan toevoegen/doen om hem harder te maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Ik denk dat door het verwarmen de samenstelling wat veranderd is ( sommige stoffen verdampt misschien, of afgebroken hierdoor) en dat je hem niet meer echt hard zult krijgen.
10 jaar geleden
In de koelkast leggen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Koelkast inderdaad