hallo ik heb een vraag aan jullie over gel en wax ik gebruik zelf gel, maar mijn vraag is wat is slechter voor je haar gel of wax?

ik gebruik zelf studio!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het maakt helemaal niks uit voor je haar
of je gel of wax gebruikt.

Je smeert dat spul in je haren.
Je haren zijn dood.

Je wast het er weer uit.

Het doet niets anders dan die haren wat stijver maken,
versteviging, maar of dat gel is of wax, of schuim
of eiwit of bier of wat dan ook...........maakt niet uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zolang je haar nog aan je hoofd zit, leeft het nog, alles dat groeit en beweegt leeft.
heb het even aan mijn moeder gevraagt, zij is kapster.
het maakt niks uit, je haarzakjes zijn gesloten van nature dus je smeert het alleen op je haar als het waren, het komt niet in het haar zelf. het verschil is, dat gel je haar hard maakt en wax het wat levendiger maakt.