maar je bedoeld permanent toch dus voor een langere tijd?

Tegenwoordig heet permanent 'omvorming' dat is veel minder schadelijk dan het oude permanent. Dan kun je kiezen tussen verschillende soorten krullen (qua dikte en welke kant op)

Informeer eens bij een kapper die erin gespecialiseerd is zodat je niet als een schaap eindigt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je de rollers bedoeld,ja die heb je in verschillende dikte's,hoe dikker de roller,hoe grover de krul.