Is er een app die zegt hoe je je haar het beste moet doen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je welk kapsel het best staat bij je gezicht of bedoel je een app die uitlegt hoe je bepaalde kapsels creëert? En is zoek je het voor Google playstore/android of Windows Phone?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een app die uitlegt hoe je bepaalde kapsels
Creëert en het moet voor appstore

Antwoorden (1)

Nee, die is er niet.
Informatie kan je er natuurlijk wel over vinden,
maar dan moet je gewoon ouderwets browsen of googlen of wat dan ook.
Niet overal zijn apps voor.

Daarnaast heb je ook nog te maken met drie kampen.
Namelijk Apple heeft een eigen store, maar ook Android en natuurlijk Windows.
Wat in de ene store aanwezig is hoeft per definitie niet in de ander te zitten.
Denk maar eens aan bijvoorbeeld een rootmanager.
Geloof me, die zijn volop vertegenwoordigt in de Google Play store, maar in de Apple en de Windows stores zal je ze nimmer nooit kunnen vinden.