Elke keer als ik gel in doe krijg ik 2 a 3 uur later allemaal witte dingentjes in me haar.hoe kom ik er van af? Ik gebruik taft 7

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het merk maakt niet zoveel uit.
Mijn broer heeft verschillende merken gel en die heeft er ook last van.

Antwoorden (5)

Die 'witte dingetjes' zijn lijmachtige schilfertjes. Het enige dat je kan doen is uitborstelen/wassen en een andere gel gebruiken.
11 jaar geleden
Dat is waarschijnlijk de structuur of uitwerking van de gel die je gebruikt. Probeer eens andere merken en kijk of dat beter is dan taft 7
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar die gel heb ik pas nieuw gekocht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou hem door kunnen verkopen, zelf opmaken. Dan maar even met witte stukjes. Ook zou je de verpakking goed kunnen lezen en als er dan bijvoorbeeld staat dat hij 4 uur of langer zijn werk doet, kun je terug gaan naar de winkel waar je het gekocht hebt en vragen om een merk waar wel de juiste werktijd op staat vermeld. (Wel met het bonnetje natuurlijk) iig succes ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon die van de kruidvat kopen. Geeft geen schilfers en houd perfect. Duur is niet altijd goed.
Dat heeft mij zoon ook altijd ,en maakt echt niet uit wat voor merk het is,het komt doordat je later in je haren zit met je vingers,wat zit te wrijven of zo zonder dat je er erg in hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je idd een andere gel proberen. Bij een ander merk kan t zijn dat je er geen last van hebt. Mijn man gebruikt gel van junior en heeft nergens last van. Als ik t bij mijn kids indoe en t is droog dan hebben ze allebei witte schilfertjes. Het ligt dus aan de gel en je eigen haar. Even uitproberen welke voor jou wel goed is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De witte dingetjes is namelijk opgedroogd gel. Als je bijvoorbeeld met je handen door je haar zit dan breekt het af waardoor er gel stukjes te zien zijn. Ik heb dat probleem ook gehad en ben nu overgestapt naar mouse en wax. Ik Kan je geen nieuwe merk gel geven die zoektocht heb ik zelf opgegeven na 1000 keer proberen.