Heel simpel: Dat is of gewoon tijdelijke haarverf, semi-permanente haarverf, die blijft wat langer of daarnaast de permanentjes!

Toegevoegd na 49 seconden:
Ik noem het altijd uitwasbare verf
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heet een kleurspoeling.

http://www.haarcentrum.nl/haarkleuring/kleurspoeling/

Een kleurspoeling is een uitwasbare tijdelijke haarkleuring. Kleurspoelingen worden meestal gebruikt om een subtiele (en soms zelfs overheersende) tint aan je natuurlijke kleur toe te voegen of om enkele grijze haren te maskeren.

Werking kleurspoeling

Een kleurspoeling dringt niet in de haarkern door maar voegt een kleur toe aan het haaroppervlakte. De kleurpigmenten hechten zich aan de buitenkant van de schublaag. Je haar van een donkerdere tint naar een lichtere tint kleuren is met een kleurspoeling niet mogelijk. Wel kan het een lichtere tint voller van kleur maken en diepte aan je natuurlijke haarkleur geven. In de meeste gevallen is kleurspoeling slechts zichtbaar tot de volgende keer dat je haar gewassen wordt.