hoe houd ik mijn haar in model tijdens gymles?

ik heb straks gym en daarna schoolfoto, niet echt handig natuurlijk maar hoe houd ik mijn haar in model?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe moeten wij daar een antwoord op geven als we niet weten of je lang of kort haar hebt en wat voor model? Ik had eerder geklaagd over deze volgorde....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
jongen/meisje?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neem wat spulletjes mee zoals: haarelastiekjes of een borstel. Dan kan je na de gymles nog even in de spiegel kijken en je haar goed doen voor de schoolfoto.

Het beste antwoord

Got2be bikkelhard haarlak... fel gele bus...

Ik gebruik deze wel eens voor fotoshoots. Als je ondersteboven gaat hangen en sprayt, even wachten, dan weer overeind blijft je haar perfect overeind staan.

Het wordt knoerhard en je denkt dat het er nooit meer uitgaat, maar als je onder de douche het uitkamt gaat het erg makkelijk.

Maakt niet uit wat je ermee doet. t blijft precies zo zitten :P
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Neem wat spulletjes mee zoals een borstel, haarelastiekjes etc. Zodat je na de gymles nog even in de spiegel kan kijken en je haar weer goed kunt doen voor de schoolfoto.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe heb je je haar? Als je krullen hebt die uitzakken, doe het tijdens de les in een netje of hoog op een knot. Is het al uitgezakt, maak het vochtig en scrunch het wat met mousse. Heb je het gesteild, kun je het vast steken (let wel op dat de schuivers niet te strak zitten en dat er geen knikken in je haar zitten!), verdeel je haar dan in 2, dus vanaf je voorhoofd tot in je nek, kam de ene kant glad naar de andere kant en steek vast (liefst zover mogelijk in de punten). Neem voor de zekerheid je steiltang mee. Vergeet geen borstel! Heb je een geföhnde coupe, toupeer je haar dan wat bij de haar aanzet en gebruik een beetje haarlak (niet te veel! Word je haar zwaar van waardoor het gaat zakken). Ook hier kun je het eventueel in een netje stoppen. Haal na de gym het netje eraf en ga op de kop hangen en schud (desnoods een beetje met je handen er doorheen). Ben je een jongen: neem je pot gel/wax (of wat je gebruikt) mee.