Kruidvat, etos, bijna overal zijn ze te koop de laatste tijd. Gewoon eigen merk, zijn nog best goed ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de DA drogisterij hebben ze goedkope crackle nagellak, genaamd '' Mia's Secret '' ze zijn er in verschillende kleuren. ik heb hem ook , het werkt uitstekend!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Beverwijk heb je altijd een grote markt met alles te koop. Echt alles. En crackling nagellak is daar voor een prikkie te koop.

Toegevoegd na 3 minuten:
€3,00 dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Feestbazaar kosten ze € 299.
Komen nog wel verzendkosten bij, of je moet toevallig in Enkhuizen wonen.

Toegevoegd na 35 seconden:
€ 299 moet natuurlijk zijn € 2,99
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt maar met de Verzendkosten en Btw is het iets van 10 euro dat is ietsepietsie te duur
Bij de kruidvat, van het merk essence. Volgens mij rond de 2.50 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Action als die in jouw buurt is, nog geen €2,-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kruidvat!
Daar koop ik het altijd, gewoon van essence, hele fijne crackling, niet duur, volgens mij 2,49 en veel kleuren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Miss sporty en essence zijn niet duur en werken goed maar het is wel handig om er een topcoat overheen te doen dan blijft het langer en beter zitten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij de action heb ik zelf een zetje gekocht van base- crack- en top coat voor 1,30 en hij doet het heel erg goed
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb zelf voor een heel lage prijs crack gekocht op een aantal sites het hoogste wat ik heb betaald is 1,20 met verzendkosten erbij. de kwaliteit is super! dus speur het web even af en dan heb je zo een paar nagellakjes voor een lage prijs. succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vaak hebben ze ook op een markt en kraampje met make-up artikelen. Dus ook cracking nagellak. Daar heb ik mijn crackling nagellak ook gekocht een spotgoedkoop! Heb wel echt gemerkt dat je een kaagje erop moet doen anders wordt het misschien TE donker.