Waar kan je crackling nagellak kopen en een beetje goedkoop??

Weet jij het antwoord?

/2500

Kruidvat, etos, bijna overal zijn ze te koop de laatste tijd. Gewoon eigen merk, zijn nog best goed ook.

Bij de DA drogisterij hebben ze goedkope crackle nagellak, genaamd '' Mia's Secret '' ze zijn er in verschillende kleuren. ik heb hem ook , het werkt uitstekend!

In Beverwijk heb je altijd een grote markt met alles te koop. Echt alles. En crackling nagellak is daar voor een prikkie te koop. Toegevoegd na 3 minuten: €3,00 dus.

Bij de Feestbazaar kosten ze € 299. Komen nog wel verzendkosten bij, of je moet toevallig in Enkhuizen wonen. Toegevoegd na 35 seconden: € 299 moet natuurlijk zijn € 2,99

Bronnen:
http://www.feestbazaar.nl/Webwinkel-Catego...

Bij de kruidvat, van het merk essence. Volgens mij rond de 2.50 euro.

Action als die in jouw buurt is, nog geen €2,-

Kruidvat! Daar koop ik het altijd, gewoon van essence, hele fijne crackling, niet duur, volgens mij 2,49 en veel kleuren

Miss sporty en essence zijn niet duur en werken goed maar het is wel handig om er een topcoat overheen te doen dan blijft het langer en beter zitten

bij de action heb ik zelf een zetje gekocht van base- crack- en top coat voor 1,30 en hij doet het heel erg goed

ik heb zelf voor een heel lage prijs crack gekocht op een aantal sites het hoogste wat ik heb betaald is 1,20 met verzendkosten erbij. de kwaliteit is super! dus speur het web even af en dan heb je zo een paar nagellakjes voor een lage prijs. succes!

Vaak hebben ze ook op een markt en kraampje met make-up artikelen. Dus ook cracking nagellak. Daar heb ik mijn crackling nagellak ook gekocht een spotgoedkoop! Heb wel echt gemerkt dat je een kaagje erop moet doen anders wordt het misschien TE donker.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100