Hoe zorg ik dat een korstje eerder wegtrekt ?

Ik heb over een paar dagen de schoolfoto, maar ik heb een korstje op mijn voorhoofd en wil dat het zo snel mogelijk weg gaat, hoe kan ik dat versnellen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Je kunt ook een camouflagestick kopen, in de tint van je gezonde huid. Als je een laagje van die camouflagecrème over het korstje legt is dat nauwelijks meer zichtbaar.
Ritsuka
10 jaar geleden
In elk geval niet aan krabben

Het beste antwoord

Calendulan zalf schijnt wonderen te doen. Ook nestodyl blijkt goed te werken. Dit is te verkrijgen bij de apotheek. Ten slotte moet je natuurlijk ook van het korstje afblijven. Het is verleidelijk om eraan te zitten, maar hierdoor gaat het wondje snel weer open.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sudocrème!