Google op: cosmetica producenten nederland
en je komt hier: http://www.ncv-cosmetica.nl/nl/over-de-ncv/leden/

Daar zitten zeer grote bedrijven tussen, waar een grote hoeveelheid veel meer zal zijn dan wat jij in gedachte hebt.
En kleinere waar je ook terecht kan voor een kleine "grote hoeveelheid".
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Plus, het juiste antwoord heb je nu, bedenk wel dat je meestal af moet nemen met minimale hoeveelheden. Dat is de eerste keer misschien niet zo'n probleem, maar als je moet bijbestellen kan dat het wel worden. Het ene product verkoopt beter dan het andere.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De websites van die bedrijven bekijken, een lijstje maken en dan gaan bellen / e-mailen. "De circa 100 NCV leden vertegenwoordigen ongeveer 85% van de markt"
15% van de markt dus niet, ik gok dat dat vooral de kleinere bedrijven zijn, waar je ook naar zoekt. ik kwam deze nog ergens anders tegen:
http://www.siderius.nl/badcosmetica/shampoo/