Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik mijn haar donkerder zonder het te kleuren?

Ik zou graag mijn haar donkerder hebben zonder dat ik het moet kleuren nu is mijn haar blond bruin maar ik zou het graag gewoon bruin hebben hebben jullie tips hoe mijn haar donkerder kan worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

je haar word blonder door de zon dus ik zeg blijf lekker binnen zitten deze dagen haha!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zon zon welke zon????
Amadea
10 jaar geleden
Zonder zon was het stikdonker, mobie!
Met zwarte thee.
Kook 3 eetlepels losse zwarte thee blaadjes of 3 zakjes zwarte thee in een liter water, ongeveer drie kwartier.
Na het wassen van je haar giet je het zwarte theewater beetje bij beetje over je haar.
Daarna bedek je het haar een half uur lang met een plastic (douche)kapje. Spoel het daarna uit met lauwwarm water.

Deze methode is niet aan te raden als je overgevoelig bent voor cafeïne, of last hebt van hoge bloeddruk. Het cafeïne gehalte van deze thee is namelijk hoger dan dat van een kop koffie en het wordt rechtstreeks door je hoofdhuid opgenomen.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding