wat moet je doen als je wenkbrauwen verpest zijn?

Hallo,

ik vraag me af wat je moet doen als je wenkbrauwen verpest en ongelijk zijn.
Ik weet het wenkbrauwen zijn zusjes en geen tweeling maar ik bedoel dan ook echt drastisch anders..
iemand tips?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (4)

Werk je wenkbrauwen eens bij met wenkbrauwpoeder, hier zit een malletje bij waardoor je de perfecte wenkbrauwen kunt creëren. Het is niet voordelig, maar zuinig in gebruik, waardoor je er lang mee doet. Neem niet een te donkere kleur, want het valt donkerder uit dan dat je verwacht. Het beste kun je dit bij een parfumerie aanschaffen, omdat zij je uitleggen en voordoen hoe dit werkt, ook bepalen zij de juiste kleur voor je.
Een drastische methode is je wenkbrauwen te laten tattoëren, maar als dat mis gaat, was je het er niet af.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zelf een eye brow shaper,dat is een apperaatje waarmee je je wenkbrauwen een andere vorm kan geven of bijwerken.
Er zit een klein mesje in dat de haartjes weg snijd(voel je niks van)
en er zit een Led-lampje in zodat je goed ziet wat je doet.
Als je dat gebruikt hebt kan je een wenkbrauw potlood gebruiken om eventueel je wenkbrauwen bij te tekenen en een wenkbrauw borsteltje om ze verder in vorm te brengen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt het bij werken met een potloodje
Dat doe ik wel altijd namelijk weet niet of het voor jou werkt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt wenkbrauwpoeder gebruiken en wenkbrauwpotloden, afhankelijk van het gewenste effect. Je kan ze bewerken door te epileren, voorgevormde wenkbrauwmodellen te kopen en ze op die manier in te tekenen of bij te epileren. Als je lange rechtopstaande haren hebt, dan kan je ze voorzichtig proberen bij te trimmen met een schaartje.
Als je wilde wenkbrauwharen hebt die niet op hun plek blijven, bestaan er ook wenkbrauwgels of tints met gel erin, die je wenkbrauwen op z'n plek houden. Een budgetoptie is bijvoorbeeld die van Catrice, in een universele bruine tint.
Je kan ook haren 'verbergen', als je ze niet meteen wil epileren en slechts tijdelijk een andere vorm wenkbrauwen wil hebben, door wat foundation of poeder over je wenkbrauwen te doen (evt. voorafgaand hieraan insmeren met lijm van een plakstift, zodat de poeder beter blijft zitten) en vervolgens de gewenste vorm te tekenen. Succes!