Waar kan ik in limburg haarsprayverf kopen dat je er zo weer kunt uitwassen?

Ik en twee vriendinnen gaan een film maken en ik moet er oud uitzien en dat kan ik doen met haarsprayverf maar ik weet niet waar ik dat ergens kan kopen hier in limburg... en liefst in de buurt van bree.....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Uitwasbare haarspray kan je bij een winkel in feestartikelen kopen. Wat je ook kan doen is witte normale schmink (voor het gezicht) kopen en dit in je haar smeren, dan lijkt het grijs, trucje wat ik vroeger heb gebruikt toen ik grimeerde voor schoolmusicals. Schmink laat zich namelijk ook makkelijk uitwassen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat lijkt me alleen wel veel duurder en meer werk dan die haarspray verf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel kiezen voor schmink op waterbasis dan, dat was je er zo uit, op basis van vet lukt dat niet zo gemakkelijk. Let er ook op dat als je blond haar hebt, dit haar poreuzer is en dat zelfs uitwasbaren kleuren in het haar kunnen trekken, waardoor er een tijdje een gloed ervan te zien blijft.
Verder prima antwoord.
Dat kan je kopen in feestwinkels of gewoon via internet bestellen zoals hier:
http://www.fashionstore.nl/?page=haarspray-verf&id_link=15&pn=1
Binnen een dag wordt het dan thuisbezorgd.