Hoe kan het dat je met highlights wel in een keer licht haar hebt?

Ik wil graag een keer mijn haar blond verven.

Maar bij de kapper en vriendinnen zeggen altijd dat je het beter elke keer een klein stukje kunt doen door steeds meer highlights te laten zetten.

Maar hoe kan het dat je met highlights niet hoeft te blonderen/bleken en als je heel je haar wilt doen je dat wel moet doen?

Dan kan je toch eigenlijk gewoon al je haar in een keer als 1 highlight doen?

Snapt iemand dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ook highlights worden gemaakt door het ontkleuren van je haar, maar dan een aantal plukken. Blonderen is erg belastend voor je haar en beschadigd het ook, dus is het beter om een gedeelte te doen en dat de tijd geven om zoveel mogelijk te herstellen, dan in 1 keer met een beschadigde bos haar rond te lopen. Door middel van het aanbrengen van highlights krijg je ook een natuurlijkere look. Koop wel de juiste verzorgingsproducten erbij en spring niet in het chloorwater, daar kan je geblondeerde haar groen van worden.