Als ik mijn haren heb gestijld met mijn chi-tang (stijltang) pluist het bovenop zo. Heeft iemand een tip wat ik hier aan kan doen, wat voor product?

Nu doe ik wat zijdeglans in m'n haar en een beetje haarlak, maar dat werkt niet optimaal.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ikzelf had dat probleem ook, ik heb nu een product met heat résistance een spray, ik heb geloof Ik andrelon maar je hebt ze van alle merken.. Geen pluizig haar meer!

Ik denk dat een zwakke gel soort wel werkt, maar dat wordt een kwestie van testen en proberen. Succes!

Je zou pure cocos van bijvoorbeeld Inecto kunnen proberen. Dit zorgt voor een mooi glad resultaat, voed je haar en laat je haar glanzen.

Ik zou voorlopig even stoppen met het stijlen dat maakt je haar kapot en daarom begint het waarschijnlijk te pluizen, als je zegt ik wil niet stoppen dan kan je altijd een goede shampoo die je haar beschermt tegen de hitte van je stijltang en dan zou je normaal geen pluizig haar meer mogen hebben

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100