Als ik mijn haren heb gestijld met mijn chi-tang (stijltang) pluist het bovenop zo. Heeft iemand een tip wat ik hier aan kan doen, wat voor product?

Nu doe ik wat zijdeglans in m'n haar en een beetje haarlak, maar dat werkt niet optimaal.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ikzelf had dat probleem ook, ik heb nu een product met heat résistance een spray, ik heb geloof Ik andrelon maar je hebt ze van alle merken.. Geen pluizig haar meer!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Top! Ga ik morgen gelijk eens kopen!

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat een zwakke gel soort wel werkt, maar dat wordt een kwestie van testen en proberen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou pure cocos van bijvoorbeeld Inecto kunnen proberen. Dit zorgt voor een mooi glad resultaat, voed je haar en laat je haar glanzen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou voorlopig even stoppen met het stijlen dat maakt je haar kapot en daarom begint het waarschijnlijk te pluizen, als je zegt ik wil niet stoppen dan kan je altijd een goede shampoo die je haar beschermt tegen de hitte van je stijltang en dan zou je normaal geen pluizig haar meer mogen hebben
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik dacht dat het niet schadelijk was met een echte chi-tang en zijde die je er vooraf in smeert. Het is ook meer dat het statisch omhoog staat, zeg maar...