Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een kleurspoeling gebruik, gaat die er dan ook echt helemaal uit?

Ik heb heel erg lichtblond haar (heb net zulk haar als bijv. Chantal Janzen) en het lijkt me leuk om het eens een klein beetje donkerder te kleuren, bijvoorbeeld lichtbruin of rood. Maar ik wil wel zeker weten dat de kleur er helemaal uitgaat binnen een aantal wasbeurten. Kan dat? Of trekt het toch nog een beetje in mijn haar en moet het er dan toch uitgroeien? En welke kan ik dan het best gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De kans is groter van niet dan wel, blond haar is poreus, de schubben van je haar zijn meestal niet goed gesloten, waardoor de uitwasbare kleuring toch in je haar kan trekken, wat een weken- tot maandenlange vreemde kleur geeft, omdat er dan een gloed achterblijft, die zelfs een groene of oranje tint kan hebben. Dit is zelfs het geval met carnaval kleurspray en haarkrijt.
Niet aan beginnen dus, zelfs niet bij de kapper, die kan dit ook niet voorkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt. Ik was er al een beetje bang voor. Ik laat het wel zo. Opzich is er niets mis met mijn haar, behalve dat ik het eens anders wilde en geen zin heb om het kort te knippen ;)

Andere antwoorden (1)

ik denk inderdaad ook dat er een gloed achterblijft, ik kleur mijn haar ook soms met haarspoeling en als ik eht weg wil kleur ik het gewoon met men eigen haarkleur opnieuw, dan zal het wel lukken denkik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ok, bedankt. Ben toch niet helemaal overtuigd (van het tweede deel van je antwoord). Ik denk dat ik er maar van af zie.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding