Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je 'Scene' haar voor krullend, pluizend haar ?

Ik wil al heel lang erg graag 'Scene' haar. Het probleem is dat mijn haar erg krult en pluist. Van mijn ouders mag ik het ook niet stijlen,, Dus zou ik het in het kapsel moeten laten knippen.. Heeft iemand er ervaring mee ? Of kan het wel ? Hieronder een paar plaatjes hoe ik het graag zou willen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
884

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Mag je het wel stijl fohnen? anders kan je na het wassen als het nog nat is er mousse in doen, en het dan heel stijl kammen. Je hebt ook speciale shampoo en haarspray/mousse waardoor je haar stijler wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik keratine voor je krullend en pluizend haar. Het maakt je haar stijl en glanzend. Ik zelf vind het een fijn product voor me haar omdat ik zelf ook krullend en pluizig haar heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf ook krullen in m'n haar en ook een scene/emo kapsel. Gewoon in laagjes knippen of naar een specialen "Kinky kapper" succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje !
Heb je misschien een foto van je haar ? =)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding