Krijg je van ontharingscreme stoppels?

Ik zou graag mijn bovenbenen ontharen, maar ik wil liever geen stoppels van het scheren. Nu heb ik een Veet ontharingscreme gekocht, krijg ik daar stoppels van ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja, ontharingscreme haalt ook de hele haar er niet uit, je krijgt hetzelfde effect als bij scheren, alleen de bovenlaag van de haar, dus het zichtbare gedeelte verdwijnt hiermee, je krijgt dus nog steeds stoppels. Om stoppels te voorkomen kun je harsen of waxen, epileren of een laser behandeling (laten) doen. Toegevoegd na 2 minuten: Een haar kun je vergelijken met een grasspriet, als je daar het puntje vanaf haalt, krijg je een stompe punt, hetzelfde gebeurd bij scheren of het gebruik van ontharingscreme met je haar, die stompe punt is de stoppel.

Nee, niet echt. Bij scheren wordt een stuk haar afgesneden en blijft een soort beiteltje over. Als dat gaat groeien, voel je een scherpe stoppel. Ontharingscrème maakt de haar kapot, chemisch en dan blijft een niet scherp deel over. Als de haar weer aan groeit, zul je die natuurlijk wel voelen, maar minder hinderlijk als na scheren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100