hoe gebruik je de repair & grow stimulator van de hema ?

Ik heb de repair & grow stimulator van de hema gekocht. Nou is mijn vraag hoe je dit product gebruikt. Moet je het lakken in de avond en de volgende avond eraf halen en dan steeds opnieuw ? En hoelang mag je dit product gebruiken ? En voor degene die bekend is met dit product, heeft het geholpen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (1)

Ik heb het ook een tijdje gebruikt,
je moet het op je nagels lakken, een kwartiertje tot half uur in laten trekken en dan de restjes uitsmeren op je nagels. Hierna ging ik altijd slapen en in de ochtend waste ik de allerlaatste restjes eraf. Het heeft goed geholpen, ik hoef het nu niet meer te gebruiken!