Blond verven met uitgroei kan dat?

Ik heb al een stuk blond maar er zit bruine uitgroei bij.
Kan ik dit gewoon weer blonderen? of moet ik alles meenemen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik weet niet hoe blond het is en hoe bruin de uitgroei is. Dus een echt realistisch andwoord kan ik niet geven.
Ik zou dus gewoon naar de kapper gaan, zij kan het zien en beoordelen en blonderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee,je moet echt niet alles blonderen dat is superslecht voor je haar en ook niet nodig.
Ik doe zelf altijd mijn haar,alleen ik maak het donker en/of rood.
Er zijn speciale uitgroei setjes te koop bij de drogist,maar je zou
ook gewoon blonderingscreme kunnen kopen dan behandel je eerst je uitgroei,en als je dat hebt uitgespoeld,kan je nog ff kort de rest van je haar laten inwerken.
Dat is voldoende.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hee je kan gewoon blonderen, beginnen met de bovenkant zodat het langer blijft zitten bij de uitgroei. en dan doorgaan met je puntjes. en dan krijg je waarschijnlijk een natuurlijk ombre haar effect want nu helemaal in is. ( ik heb het zelf meerdere keren gedaan zou je vooral John Frieda aanraden